STACK Multi Function Display ST8916S (MFD)
- Add feedback:
- Code: ST8916S
- Manufacturer: Stack
-
Availability:
many in stock
- Net Price: €1,960.00 €2,410.80
STACK Ltd. to niekwestionowany lider w technice zbierania i przetwarzania danych w sporcie samochodowym. Produkty STACK są na rynku już od 25 lat co świadczy o ich innowacyjności i jakości.
Wyświetlacze wielofunkcyjne łączą w sobie zaawansowaną technikę i analogowy, czytelny obrotomierz.
Najważniejsze cechy produktu:
-
dokładność i niezawodoność
-
14 kanałów z możliwością rozszerzenia do 45
-
próbkowanie 200 Hz przy rejesracji danych
-
magistrala STACK CAN Bus
-
w pełni konfigurowalne warstwy wyświetlacza
-
szczelna obudowa - standard IP67
-
wbudowana pamięć 32 MB do rejestracji wszystkich odczytów
-
inteligentne alarmy przerkoczenia kontrolowanych wartości
-
rejestracja czasów okrążeń
-
przewidywany czas okrążenia*
-
wskaźnik efektywności kierowcy*
-
lekka obudowa z kompozytu
-
wyświetlanie proporcji działania hamulców
-
w komplecie profesjonalne oprogramowanie Data Pro V5
Opis szczegółowy funkcji:
Wygląd
|
Kolor tarczy może być czarny albo biały, podświetlenie jest białe, albo niebieskie. Podziałka tarczy może mieć różne zakresy. |
|
Warstwy wyświetlcza są przełączane klawiszami funkcyjnymi aby widoczne były tylko najistotniejsze informacje w danym momencie |
|
Informacje pojawiające się na wyświetlaczu można konfigurować i umieszczać wg. własnego pomysłu w poszczególnych warstwach. |
Dostępne są także sale odwrócone, na wzór bolidów formuł. |
Pomiary podstawowych parametrów
|
Ciśnienie**
Najwyższej jakości czujniki "solid state" - półprzewodnikowe, bez ruchomych elementów. Zapewniają najwyższą dokładność pomiarów oraz niezawodność.
|
Temperatura** | |
Prędkość
Dzięki pulsacyjnemu czujnikowi obrotów koła wyświetlacze mogą podawać aktualną prędkość
|
Balans ustawienia hamulców*
Po środku jest widoczny procent siły hamowania przypadającej na przód. Po bokach są podane ciśnienia w obwodzie przdnim i tylnym w wybranych jednostkach. |
Alarmy przekroczenia zadanych wartości
|
Alarm jest sygnalizowany diodą LED na obudowie wskaźnika po lewej stronie
|
oraz dodatkowo zmianą warstwy wyświetlacza z informacją jak wartość została przekroczona
|
|
Przekroczenie zadanych obrotów silnika jest sygnalizowane dilodą LED po prawej stronie |
Schemat możliwych połączeń
Automatyczny pomiar czasu okrążeń
|
Odbiornik i nadajnik podczerwieni umożliwiają automatyczny pomiar czasów okrążeń z dokładnością do 1/100 sekundy (nieosiągalne dla urządzeń bazujących na GPS)
|
|
W pamięci urządzenie są rejestrowane czasy okrążeń do których można uzyskać dostęp na bieżąco.
|
Pomiar efektywności kierowcy i przewidywany czas okrążenia*
|
Lewy odczyt to najlepszy czas okrążenia |
|
Prawy odczyt to przewidywany czas bierzącego okrążenia |
|
Prostokąty na dole obrazują postępy, bądź pogorszenie na trasie |
Pomiar prędkości w poszczególnych zakrętach |
* w wersji MAX
** czujniki są dostępne osobno