Ecumaster EMU BLACK

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 10856
  • Producent: Ecumaster
  • Dostępność: Brak w magazynie
    Czas realizacji: na zamówienie
  • Cena netto: 3 414,63 zł 4 350,00 zł 4 200,00 zł

Komputer stand alone przeznaczony do silników spalinowych o zapłonie iskrowym.

Ecumaster EMU_BLACK to najlepszy w swojej klasie uniwersalny komputer sterującym pracą silnika o zapłonie iskrowym, zaprojektowany do pracy z najbardziej zaawansowanymi i złożonymi z obecnie dostępnych silników. Jest to następca naszego sprawdzonego systemu Ecumaster EMU. Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane samochody wyścigowe, samochody drogowe, motocykle, łodzie, i stacjonarne aplikacje.
EMU_Black posiada bardziej wyrafinowane strategie drive-by-wire zapewniające szeroki zakres kontroli przepustnicy wraz z zaawansowanym algorytmem wiarygodności (usterki/błędu) kontroli bezpieczeństwa. Możliwości systemu wzrosną w czasie ze względu na łatwość modernizacji (bezpłatnie) firmware'u (np. nowe strategie, patern'y zapłonowe, strumienie danych CAN-Bus).
 
Cechy urządzenia:
 
OGÓLNE:
Zakres temperatury pracy: AECQ100 GRADE2 (-40 to +105˚C)
Ochrona przez złym podpięciem zasilania: TAK (wbudowana)
Zakres pracy napięciowej: 6-22V (odporność na stany przejściowe, zgodnie z ISO 7637)
Obudowa: IP 65, wykonana z aluminium w technologii CNC wg projektu Ecumaster
Rozmiary(mm), waga(g): 150x72x31, 390
Rodzaje złącz: 1x24, 1x39 FCI w specyfikacji Automotive
Komunikacja PC: USB (poprzez klienta PC Windows), serial, CAN-Bus
 
WYJŚCIA:
-wtryskiwaczy: 8 (zabezpieczone 5A, low side)
-zapłonowe: 6 (zabezpieczone 15A(w peaku) lub 7A prądu ciągłego, (obsługa cewek pasywnych i aktywnych)
-Aux: 6 (zabezpieczone 5A, low side)
-Aux: 'Full bridge' do 7A, mogą zostać użyte jako oddzielne wyjścia lub 2 x H-Bridges
-WBO heater: Zabezpieczone do 5A (low side)
 
WEJŚCIA:
- 9 wejść analogowych o rozdzielczości 10Bits, 0-5V (zabezpieczone)
- 2 wejścia EGT (termopary typu K)
- 2 wejścia czujników spalania stukowego
- Sonda Lambda: LSU 4.2, LSU 4.9 lub sonda wąskopasmowa
- 3 wejścia zapłonowe (primary, 2x wałków) Hall/VR (definiowane w oprogramowaniu)
- 1 wejście czujnika prędkości pojazdu (Hall/VR)
- 1 wejście czujnika Flex Fuel 
- 3 wejścia przełączników (przełączane do masy)
 
OBSŁUGIWANE CZUJNIKI:
-Temperatury: IAT, CLT, Oil temp., AC evap temp.
-Ciśnienia: oleju, paliwa (zdefiniowane charakterystyki), ciśnienia klimatyzacji
-Lambda: LSU 4.2(wbudowany kontroler), 4.9(wbudowany kontroler), sonda wąskopasmowa lub zewnętrzny kontroler szerokopasmowy
-Prędkości: czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Gear sensor (czujnik bądź kalkulacja)
 
ZAPŁON:
Wyjścia zapłonowe: 6 (dla cewek pasywnych i aktywnych - definiowalne w oprogramowaniu)
Wspomagane triggery: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1.5CZT
Tabela kąta zapłonu: 2 tabele 16x20 (Obciążenie x obroty), rozdzielczość 0.5 stopnia
Korekta zapłonu na cylinder: Tak
Korekcja czasu ładowania cewki w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne cewki
Korekcje dodatkowe : CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment
 
PALIWO:
Wtryskiwacze: Do 8 wysoko-opornościowych wtryskiwaczy (w pełnej sekwencji)  
Regulacja kąta wtrysku: 0-720 stopni
Korekcja w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne rodzaje wtryskiwaczy
Strategie paliwowe: VE bazujące na algorytmie "speed density", algorytm "Alpha N"
Air charge temp.: Bazujące na IAT oraz CLT
Mapy VE: dwie 16x20 (Load x RPM), dokładność 0.1%
Individual cylinder trim: Tak
Staged injection: Tak
Korekcje dodatkowe: Oxygen sensor corrections, EGT correction (per cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock 
Lambda bazująca na korekcji czasu rzeczywistego : Przy użyciu mapy Lambda/AFR target
 
KNOCK SENSING
Kanały: 2
Zakres częstotliwości: 1-20kHz, 3rd order AAF
Próbkowanie: Ignition event driven, knock window
Definiowalne zdarzenia: opóźnienie zapłonu, wzbogacenie mieszanki, wskaźnik na desce rozdzielczej
 
ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU:
Supportowane systemy: VVTi, MiVec, VANOS, pdwójny Vanos
Liczba wałków: 2
Strategie kontroli: PID bazująca na closed loop, mapa 'CAM angle target' (12x12)
 
KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW:
Typy kontroli: solenoidy PWM (2,3 przewodowe), 'drive-by-wire', silniki krokowe (bi oraz unipolarne), ignition cut, fuel cut
Strategie kontroli: Open/Close loop, kontrola konta wyprzedzenia zaplonu
Korekcje VE: Yes, dla Alpha-N
Korekcje: po obciążeniu (sprzęgłem klimatyzacji, wiatrakami chłodnicy), lub definiowalne z wejść analogowych
 
DRIVE-BY-WIRE:
Strategie kontroli: Zaawansowany algorytm PID 3D + kompensacja tarcia statycznego
Supportowane e-przepustnice: Wszystkie z silnikiem prądu stałego oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych E-przepustnic
'PPS to throttle position characteristic': Mapy 3D
BLIP support: Tak
ALS support: Tak
 
KONTROLA TRAKCJI:
Strategie: Delta RPM, kompensacja danego biegu
Redukcja momentu obrotowego: wycinanie zapłonu przy użyciu mapy 3D (16x20)
Kontrola czułości: przy pomocy 10 pozycyjnego rotary switch
 
BOOST CONTROLL:
'Boost ref' oraz 'target-tables': 2 zestawy map 10x10 (TPS vs RPM)
Strategie kontroli: Open/Closed loop (PID based)
Korekcje: Gear, VSS, IAT, EGT
 
CAN BUS:
CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
Supportowane wyświetlacze CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) i wiele innych...
 
OCHRONA SILNIKA:
Lambda guard: ochrona silnika przed stanem ubogiej mieszanki w skali redukcji ciśnienia doładowania, wzbogacenie mieszanki, częściowe domykanie przepustnicy
Definiowane wartości krytycznych dla czujników: Tak
Wyświetlanie błędu lub wartości krytycznej: Tak (definiowalne przez użytkownika)
Ochrona przegrzania silnika: Tak (OLT oraz CLT), definiowalne przez użytkownika, RPM limit
Ochrona niskiego ciśnienia oleju: Tak, definiowalne przez użytkownika, wyłączenie silnika w razie potrzeby
Ochrona niskiego ciśnienia paliwa: Tak, kompensacja dawki paliwa, RPM limit, wyłączenie silnika w razie potrzeby
Ochrona wysokiej temperatury spalin: Alarm, per cylinder fuel trim, boost limit
 
FLEX FUEL:
Pomiar zawartości ethanolu: Tak
Kontrola temperatury paliwa: Tak
Blendowanie między mapami: VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
Temperatura paliwa/korekcja PWM: Tak
 
SPORT:
ALS: 2 niezależne ustawienia ALS, DBW support
Shift light: dla każdego biegu
Launch control: Tak
Gear cut: Tak (Open loop), DBW blip supported source: Switch, load cell, CAN
Pit limiter: Tak
Rolling anti lag: Tak
 
INNE:
Użycie niewykorzystanych wyjść wtryskiwaczy jako Aux: Tak
Funkcje dla wyjść: pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz i inne...
Ochrona hasłem: Tak, 2 poziomy kontroli
Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs
Supportowane wyświetlacze w protokole serial: AIM, RaceTechnology
Autotune: Tak
Wbudowany oscyloskop: Tak
Logowanie: Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)