Digital Ecu Tuner III

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 7240
  • Producent: Ecumaster
  • Dostępność: Średnio
  • Cena netto: 646,34 zł 795,00 zł

Opis


Digital ECU Tuner 3 jest następcą popularnego urządzenia typu
"piggy back" Digital ECU Tuner 2.
Dzięki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pamięci DataFlash 8Mb możliwe było znaczne rozszerzenie możliwości urządzenia.
Do głównych zmian należą obsługa portu USB, dwa przełączane zestawy 4 map o wymiarach 16x16, zaawansowane adaptacyjne wejście zapłonowe, 4 krotnie dokładniejszy przetwornik DAC, offlinowe logowanie do pamięci DataFlash i wiele, wiele innych.

Urządzenie Digital ECU Tuner III służy do modyfikacji sygnałów idących z czujników do ECU (Eclectronic Control Unit). Dzięki temu możliwa jest modyfikacja takich parametrów silnika jak dawka paliwa, kat zapłonu, istnieje możliwości sterowania doładowaniem lub dodatkowymi wtryskiwaczami. Dodatkowo urządzenie posiada funkcje ułatwiające strojenie samochodu takie jak zaawansowany dataloger oraz hamownie drogowa która w warunkach rzeczywistych (auto jadące po drodze) potrafi zmierzyć przebieg mocy i momentu obrotowego pojazdu.

Wymagania sprzętowe:

   
       Do poprawnej współpracy z urządzeniem wymagana jest poniższa minimalna konfiguracja.

  

  •        Windows 2000, XP, Vista
  •        Rozdzielczość ekranu co najmniej 1024x768 16bit
  •        Procesor z zegarem co najmniej 600MHz
  •        Port USB



Skład zestawu:


  

  •       Urządzenie Digital Ecu Tuner 3
  •       Kabel USB AA
  •       Wtyczka
  •        Komplet pinów do wtyczki
  •        Płyta CD z oprogramowaniem, sterownikami oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim
  •        Dodatkowy zestaw rezystorów oraz dioda prostownicza przydatna przy instalacji urządzenia


 
Cechy produktu
 

  •        4 niezależne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu)
  •        8 map korekcji 16x1
  •        2 niezależne, przełączane zestawy map
  •        możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego
  •        4 wejścia analogowe
  •        wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa
  •        pomiar napięcia zasilania
  •        możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz)
  •        obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla
  •        optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential)
  •        obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules
  •        obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki
  •        obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie "półsekwencyjnym")
  •        wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie
  •        automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia
  •        procedura startowa
  •        hamownia drogowa
  •        możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.)
  •        możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje)
  •        komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB